Čistě veganská kosmetika, která je odpovědná k právům zvířat, není testovaná na zvířatech a všechny produkty jsou vyráběné v Česku. To je značka Any Cosmetics, jejíž autorkou je oblíbená česká youtuberka Not So Funny Any. Anežce se jako vůbec první známé Češce podařilo vytvořit vlastní kosmetickou značku. Na její přípravě pracovala celý rok, prošla si s ní řadou komplikací, ale dokázala si jít za svým a ukázala, jak důležité je se snů nevzdat! Svůj jedinečný příběh představí 28. května na moderní marketingové konferenci GLOSA Talks.
If you can dream it you can do it! Exactly Not So Funny Any.
Sny se jednoduše plní. Důležité je věřit a jít si za nimi. Tak jako inspirativní Anežka, známá pod přezdívkou Not So Funny Any. Před více než rokem spustila vlastní kosmetickou značku Any Cosmetics. Prošla si s ní řadou komplikací, zkušeností a tvrdé práce, ale její sen se splnil.
Any je jedinou známou tváří v Česku, která vytvořila vlastní značku bez spolupráce s jinou kosmetickou značkou! Navíc získala HCS certifikát, který jako jediný stoprocentně prokazuje, že značka není testovaná na zvířatech a vše je zcela veganské.
Její nápad se zrodil ve městě neomezených možností – v New York City. "Už delší dobu jsem si říkala, že chci vytvořit něco víc. Něco hmatatelného, protože nechci být závislá na YouTube. Tak jsem si řekla, že v Česku není vlastně žádná známá tvář, která by měla svou kosmetickou značku. A pokud to bude kreativní a vyrobené v ČR, tak by to mohlo být velké,“ říká Any.
Hned začala mapovat možnosti, do prosince 2017 na všem pracovala, překonávala různé komplikace a nakonec spustila vlastní e-shop. Přišlo ale zklamání v podobě technické závady na e-shopu. Místo přijímání objednávek musela prodej stopnout.
"Po roce práce jsem se na to těšila jak malá a pak nic. Vůbec nešlo o peníze, ale o ten pocit, že to nevyšlo. Obrečela jsem to,“ přiznává Any. Další měsíce pak prodávala jediný produkt liquid highlighter a postupně začala přidávat další. Svůj sen ale nevzdala a v budoucnu by chtěla nabídnout široké spektrum dalších beauty produktů.
Její příběh je nejen obrovskou inspirací, ale také důkazem, že sociální sítě jsou světem neomezených možností. Jen nápad a sny ale nestačí. O své zkušenosti se Anežka podělí také živě na Global Social Awards v rámci konference GLOSA Talks, kde 28. května v Hotelu Hilton Prague vystoupí jako jedna z inspirativních marketingových speakerů.
Vstupenky na konferenci a galavečer Global Social Awards jsou k dostání v sítích Goout a Ticketmaster.
Veškeré novinky o programu, hlasování a nově potvrzených hostech se dozvíš na Instagramu @socialawards a webu Socialawards.global.