Datum 1. října, který jsme zvyklí spojovat se začátkem druhého podzimního měsíce, měl pro příznivce české blogové scény ještě jeden, velmi důležitý význam. Stal se totiž časovým mezníkem mezi koncem nominací a začátkem hlasování do Blogerky roku.
Každý hlas může rozhodnout
Vše nasvědčuje tomu, že letošní, v pořadí druhý, ročník Blogerky roku, bude lámat rekordy. Již během prvního týdne hlasování totiž čtenáři poslali více než 15000 hlasů. Pokud máte tedy svou oblíbenou blogerku, neváhejte a pošlete ji svůj hlas, třeba právě ten Váš rozhodne o jejím postupu do TOP 10.
Zájem veřejnosti roste
Blogerka roku oběhla celý internet, zasáhla statisíce čtenářů, stejně jako diváků YouTube. Obrovský zájem o dění kolem Blogerky roku lze pozorovat také u medií, od marketingových, přes lifestylové, až po nejčtenější magazíny pro mladé.
Hlavním mediálním partnerem Blogerky roku se tentokrát stala Evropa 2. Mezi další partnery patří Avon, Billa, Activia, Reserved nebo čerstvé šťávy UGO, které podporují nové objevy. Vzhledem k rostoucí popularitě blogování, o objevy letos skutečně nouze nebude.
Blogerka roku 2014 vyvrcholí slavnostním večírkem moderovaným Ondrou Vodným, moderátorem Evropy 2, kde budou vítězkám za účasti sponzorů, celebrit, zástupců medií a dalších hostů předány ceny.
Aktuální dění sledujte na www.Blogerkaroku.cz.