24.04.2017 | GetTheLouk

Kamufláž

Jak na Instagramu získat během měsíce 1000 nových followerů?

16.05.2018

Instagram a zase Instagram. Jeho popularita závratně stoupá. V září 2017 se už mohl pochlubit 800 miliony uživatelů, což je o 30 % víc než v roce přechozím. Nejspíš už máš svůj vlastní osobní profil, ale pokud se chceš na sociálních sítích pustit do propagace (možná svého vlastního projektu), je to ideální platforma!

Toto je jedním z témat, které si neuškodí čas od času zopakovat. Takže – jak být na Instagramu úspěšní a v případě potřeby v krátkém čase získat 1000 nových followerů?

  • Pracuj na kvalitě obsahu, který sdílíš
  • Sjednoť styl svých příspěvků
  • Postuj pravidelně – ideálně každá den 1–3 příspěvky
  • Používej nástroje pro plánování sdíleného obsahu
  • Neboj se zkoušet svou vlastní cestu úspěchu – zkoušej různé typy obsahu, časy a dny
  • Nepostuj spoustu fotek najednou

 

To je ale jenom základ a začátek…

1. Vytvoř si ideální podmínky a pečuj o svůj profil

  • Tvůj profil musí být zajímavý – zajímavé uživatelské jméno, profilová fotka a téma, a samozřejmě inspirativní fotky
  • Vyplň si svoje bio
  • Sleduj své přátele
  • Spáruj si Instagram s dalšími sociálními sítěmi
  • Chytře taguj – používej jednak relevantní hashtagy, které souvisejí s tvým obsahem, a také ty populární
  • Vytvoř si vlastní hashtag
  • Použij aplikace na odhalení aktuálně populárních hashtagů, urychlují proces tagování – např. TagsForLikes. 
  • Přidávej k fotkám umístění – skvělá volba, hlavně když cestuješ, a pro zajímavá místa

2. Sdílej kvalitní, poutavé a zajímavé fotky

  • Sdílej fotky, s kterými se lidé ztotožní
  • Využívej originální témata a kompozice
  • Používej přirozené světlo
  • Vsaď na symetrii fotek
  • Slaď svoje fotky do jednoho stylu a využívej svoje nejoblíbenější filtry
  • Nauč se upravovat fotky, získáš tak často zpětnou vazbu a dotazy, jak fotky upravuješ, a sdílení a doporučení dál.

3. Buď aktivní a sleduj, co se děje

  • Komentuj fotky – je to podstatně osobnější, navážeš kontakt a uděláš lidem radost, takže tě tím spíš začnou sledovat. Samozřejmě nemůžeš komentovat všechny a stačí jen kratičký text. Ideálně jedinečného znění.
  • Komentáře nebo otázky můžeš psát také k vlastním fotkám. Pokládej lidem otázky, aby chtěli tvoji fotky dál komentovat. Vysvětluj, cos fotila a co tě inspirovalo. Nic dlouhého, jasně, stručně a výstižně. :-)
  • Přidávej také výzvy k akci.
  • Zmiňuj profily jiných uživatelů, nebo-li rozdávej shoutouty. Je to vlastně reklama a je šance, že ten druhý udělá to stejné pro tebe.
  • Sleduj ostatní a sleduj, kdo na tvoje fotky kliká a laikuje

4. Pečuj o svoje fanoušky a diváky

  • Buď pro ně tím správným řešením. Přinášej jim inspiraci, rady, informace, motivaci. A při tom si polož několik otázek: zaměřuješ se na tu správnou skupinu uživatelů? Co toto publikum zajímá, nad čím přemýšlí? Jak mohu pomoci řešit jejich problémy a požadavky svou nabídkou a posty?
  • Pokud teprve začínáš a zjišťuješ, na koho reklamu zacílit, zaměř se na stávající followery, zákazníky, na ty, kdo s tebou spolupracují a zabývají se stejným odvětvím byznysu. To ti na začátek přinese skvělou inspiraci. Ten, kdo se doteď zajímal o tvou nabídku, je vhodným kandidátem na fanouška tvého Instagramu. :-)

Foto: https://adespresso.com

5. Vyzkoušej Cinemagraf

  • Divácky přitažlivá kombinace fotek a videa zvyšuje tvoji šanci vystoupit z davu a zaujmout! Fotky v cinemagrafu obsahují mírný pohyb, který probíhá v opakující se smyčce. Tento pohyb se nazývá “Harry Potter-like.” :-) Působí totiž lehce magicky a to udržuje diváky u tvých příspěvků o něco déle, protože se snaží pochopit, o co jde. :-) Filmové zpracování fotek jim přidá na přitažlivosti a vytvoří skvělý efekt.

Foto: https://adespresso.com

6. Využívej pro reklamy Stories a získej maximální dosah

  • Formát reklam v podobě příběhu uživatele láká. Agentury údajně dokonce hlásí 2–3 násobně větší zapojení uživatelů přes Instagram Stories, než se děje u běžného obsahu. Instagram Stories denně přitáhne více než 250 milionů aktivních uživatelů, což představuje téměř polovinu všech denních aktivních uživatelů této platformy. To ze Stories dělá obrovsky populární nástroj pro efektivní zvýšení počtu fanoušků.
  • Kromě toho lze Příběh vytvořit i bez videa nebo fotek. Díky režimu Type Mode můžeš vyprávět svoje myšlenky zábavnými styly písma. Celkově jsou Stories fantastickým způsobem, jak efektivně a rychle zapůsobit na svoje fanoušky. Bud kreativní a získej výhodu oproti ostatním, kteří se soustředí pouze na fotky.

Foto: https://adespresso.com

7. Chytře svoje příspěvky načasuj

  • Postuj v ten správný čas. Proč? Protože jen díky tomu tvé fotky uvidí více lidí. Ideální čas, kdy se lidé dívají na Instagram a sociální sítě je ráno (od 8 do 9 hodin), odpoledne v obědové pauze (12 až 13 hodin) a po práci a také večer na cestě domů nebo když dorazí domů (17. hodina, max. od 17 do 21 hodin).
  • Obzvláště večer pak nemůžete udělat chybu - večer je na internetu i sociálních sítích doslova provozní špička.
  • U Instagramu se mluví o speciálně efektivním čase také ve 2 hodiny ráno. Jestli to skutečně platí, si vyzkoušejte sami. ;-)

Komentáře

Žádné komentáře, buďte první, kdo okomentuje tento článek.

Pro přidání odpovědi se musíte přihlásit či registrovat. Zaregistrovat se

Czech Social Awards 2019

Global Social Awards

Czech Social Awards 2018

Největší inspirace pro krásné bydlení Vše pro vaše útulné bydlení :-)

Moderní portál o bydlení, největší inspirace pro interiéry a exteriéry.