24.04.2017 | GetTheLouk

Kamufláž

Kouzlo hashtagů: 6 tipů, jak je využít pro růst své popularity

11.04.2018

Hashtag. Kouzelné klíčové slovo, když chceš efektivně využívat Instagram či jiné sociální sítě a marketingově zvýšit jejich zásahy. Pro tvoji "práci“ blogerky, prezentaci na sociálních sítích a spolupráci se značkami jsou jedním z důležitých nástrojů. V tomto článku najdeš 6 praktických tipů, jak hashtagy využívat, aby "pracovaly“ v tvůj prospěch

1. Podpora postů a profilu
Díky hashtagům snadno zvýšíš účinný dosah svých příspěvků. Lze podle nich totiž vyhledávat příspěvky, a to nejen na Instagramu. Lidé je využívají, aby se dostali k obsahu a konverzacím, které je zajímají, takže se touto cestou mohou tvoje příspěvky dostat k ideální cílové skupině. Instagram navíc nedávno oznámil zavedení nové funkce, kdy umožnil hashtagy nejen vyhledávat, ale nově také sledovat. Díky tomu se ti na domovské stránce zobrazí ty nejlepší příspěvky s oblíbeným označením. Funkce je to užitečná hlavně pro nás uživatele, protože můžeme lépe dohledávat obsah, který nás skutečně zajímá.

Hashtagy se vyplatí sledovat, i tady totiž vládnou trendy. Jaké hashtagy jsou populární pro tvoje témata a značky, s nimiž spolupracuješ? Jaké hashtagy využívají tvoji fanoušci a tvá cílová skupina? To jsou otázky, na jejichž zodpovězení je dobré si udělat čas a průzkum.

2. Objevuj konverzace na sociálních sítích a zapojuj se
Pomocí vyhledávání hashtagů můžeš objevovat zajímavé konverzace, které se točí kolem aktuálních témat a trendů. Samozřejmě se můžeš také zapojit, ale vždy k věci a se znalostí tématu. Protože si určitě nechceš uříznout ostudu a poškodit sebe nebo značku, s kterou spolupracuješ.

Zapojení do takových konverzací ti může přinést skvělou pozici a sledovanost mnoha uživateli. Trendová témata jsou totiž skvělou cestou, jak se prezentovat.

3. Sledování, výzkum a vývoj produktů na sociálních sítích
Při vyhledávání konverzací můžeš také použít hashtagy, abys odhalila, po čem tvoji fanoušci a uživatelé s podobným zaměřením touží, a díky tomu pak můžeš ty nebo firma rozšířit a upravit svoje témata nebo vytvořit cílový obsah, který uživatele obohatí a nabídne jim, co potřebují.

4. Vytvoř si vlastní hashtag
Vytvoření vlastního hashtagu pro svůj blog, značku nebo kampaň ti může pomoci mnoha způsoby. Nejen že posiluje značku, ale zároveň umožňuje sledovat úspěch tvých kampaní. Můžeš také sledovat obsah vyhledávaný uživateli. Zjistíš tak, jestli tvoje příspěvky získávají větší dosah a daří se šířit povědomí o tvém blogu, značce atd.

5. Zapoj zábavu
Hashtagy jsou užitečné také pro řízení zábavy a konverzace u postů. Můžeš zveřejňovat informace o tom, co se děje, výzvy, soutěže, konverzovat a tím lze šířit dosah tvých událostí. Tvůrci příspěvků a účastníci komunikací tak mohou využít hashtagy i k tomu, aby zůstali v obraze, získávali informace k diskutovaným tématům a mohli pružně reagovat na dotazy nebo komentáře.

Důležité také je, aby fotka korespondovala s hashtagem i s případnou výzvou k akci a výslovně také můžeš požádat uživatele o sdílení pomocí hashtagů.

6. Vytvoř si svou komunitu
Hashtagy jsou skvělou cestou, jak si vytvořit on-line komunitu. Ti, kdo hashtagy používají, mají možnost navázat a budovat vztahy v tomto prostředí. Pomocí hashtagů se lze propojovat s lidmi se stejnými zájmy, kontaktovat, komunikovat. Příkladem jsou chaty na Twitteru. Může to být tak jednoduché.

Hashtagy jsou jednoduchý nástroj, který ti může výrazně pomoci vylepšit marketingové úsilí na tvých sociálních sítích. Vyžadují sice, abys jim věnovala určitý čas a průzkum, ale výsledek bude stát za to.

Komentáře

Žádné komentáře, buďte první, kdo okomentuje tento článek.

Pro přidání odpovědi se musíte přihlásit či registrovat. Zaregistrovat se

Czech Social Awards 2019

Global Social Awards

Czech Social Awards 2018

Největší inspirace pro krásné bydlení Vše pro vaše útulné bydlení :-)

Moderní portál o bydlení, největší inspirace pro interiéry a exteriéry.