Tvářemi nové kampaně přední značky Remington se stali Leoš Mareš a Natálka Kotková, kteří jsou jedněmi z lídrů online světa a sociálních sítí. Světová firma vsadila na připravenost každého dne.
Agentura BLOG MÉDIA připravila novou kampaň pro světově známou značku elektrických spotřebičů pro péči o vzhled, Remington. Tváří této kampaně se stala velmi vlivná dvojice online světa.
Leoš Mareš je nejen známou osobností českého showbyznysu a výtečným moderátorem, ale také je mužem, kterému záleží na svém zevnějšku. Nikdy nezůstává pozadu, určuje trendy a na sociálních sítích je opravdovým lídrem.„Leoš Mareš byl pro nás hned jasnou volbou, je pro nás typem člověka, který je připravený na vše, co mu život přináší,“ říká Michaela Derynková za agenturu BLOG MÉDIA.
Natálie Kotková je Českou Miss World, ale také blogerkou a youtuberkou známou jako The Nattiness, která byla mimo jiné objevem roku v anketě Blogerka roku 2014.
Remington pomáhá lidem již 200 let začít každý nový den s elegancí a upraveným vzhledem. A jak začínáte nový den vy? :)