Carrie Kirsten vydala nedávno video, ve kterém se rozpovídala o jistém zvyku některých youtuberek, přidávat do tagů známá jména, aby si zvýšily sledovanost. Samozřejmě se zvedla vlna reakcí od ostatních youtuberů, ale i online magazínů. Jakým způsobem to ale někteří pojali, je vskutku úsměvné.
Carrie Kirsten se postavila proti podvádění při získávání sledovanosti a odhalila své takzvané kamarádky, které běžně používají její jméno a jména slavnějších youtuberek a youtuberů jako tagy u svých videí, a to přesto, že to s oněmi osobami nesouvisí.
Myslíme, že to určitě stojí za zamyšlení. O stejné vyjádření se pokusili v Prima Style a napsali článek o tom, jak jsou tyto praktiky nechutné a využívání slavných osob za účelem vyšší sledovanosti je nepřípustné. Legrační ale je, že právě Prima Style použila jako úvodní fotku k článku Carrie Kirsten, což je v naprostém pořádku, ale na úvodní fotce jsou zároveň i dvě nejsledovanější youtuberky Česka, Teri Blitzen a Shopaholic Nicol. Proč? Prima Style si tak zařídila, že si článek rozklikne mnohem více lidí a udělala naprosto totéž, co v článku odsoudila. Kdo káže vodu a pije víno, moc lidí většinou nepřesvědčí. Už se těšíme, co si připraví za perličku příště. Co si o tom myslíte vy?
Zdroj foto: facebook.com