Foto: INST @negin_mirsalehi
Kdo je instagramová hvězda Negin Mirsalehi? 4,7 milionu fanoušků rozhodně nesleduje její Instagram náhodou. O téhle devětadvacetileté blogerce z Holandska mluví celý svět. Je autorkou osobního blogu neginmirsalehi.com plného jejích tipů a ochutnávek z módního a lifestylového světa. A je zakladatelkou také Gisou Hair, vlastní značky produktů pečujících o vlasy, která jí vydělává miliony. jejich tajemstvím je vlastně rodinná receptura a kromě toho patří spolu se svým přítelem Mauritsem Stibbem k nejžádanějším influencerům světa!
Před dvěma roky odmítla obnos 800 tisíc dolarů s nabídkou, aby se stala ambasadorkou významné značky péče o vlasy. Místo toho se rozhodla pro svůj vlastní byznys, a jak se ukázalo, udělala víc než dobře. Inspirovala se historií své rodiny, která se už šest generací věnuje včelařství. Z medu, který vyrábí její otec, namíchala její matka - kadeřnice medový olej. Tím pak opečovávala svoje zákaznice a právě odsud se zrodila úspěšná řada vlasové péče známá jako Gisou Hair, kterou Negin založila se svým přítelem Mauritsem Stibbem. Spolu s ním, jak prozrazuje Instagram, tvoří pár téměř dvanáct let!
Úspěch značky překvapil a podle Forbesu si v loňském roce společnost Gisou přišla v tržbě téměř na 3 miliony dolarů a k tomu díky 4,5 milionům stoupenců získala Negin 20 000 dolarů za sponzorovanou pozici na Instagramu.
Foto: INST @negin_mirsalehi
Svůj blog http://neginmirsalehi.com si Negin píše od roku 2012, věnuje se na něm hlavně tématům kolem módy, péče o ženskou krásu, lifestylovým námětům a samozřejmě cestování, protože mnoho dní v ráce tráví právě ve světě, mimo svou domovinu v Amsterdamu. Jako úspěšná a žádaná influencerka cestuje za tématy, módními akcemi a spoluprací po celém světě. Díky jejímu kanálu na YouTube můžeš i ty nahlédnout do jejího osobního života a nechat se inspirovat jejím úspěchem, životním stylem a způsobem, kterým tvoří. K nejúspěšnějším videím patří hned první vlog, který přidala zhruba před rokem: Is this really my first vlog? Nechává v něm nahlédnout do svého módního světa...
Ale tím vůbec nejsledovanějším videem je vlog číslo 3 na téma, jak zhubla 9 kilogramů, které si získalo přes 1 milion a 800 tisíc zhlédnutí!
Zajímavostí je, že také patří k nejoceňovanějším influencerkám. V loňském roce například získala ocenění Influencer Of The Year v rámci Revolve awards.