Foto: Facebook
Milujete mobilní hry a rádi zkoušíte nové? Pak vás nejspíš potěší novinka od Facebooku, který se rozhodl přijít s novým reklamním formátem. Díky němu bude možné vyzkoušet si hru ještě před stažením.
"Lidé si hru často chtějí otestovat, než si ji nainstalují. To je důvod, proč dnes představujeme sponzorované příspěvky, kde si hráči nejprve novou hru mohou vyzkoušet,“ uvádí Facebook na svém business blogu.
Facebook tak přichází s novým reklamním formátem, který nám umožní snazší výběr hry. Hlavně těm, kteří o ni mají skutečně zájem.
Vývojáři hry, jako jsou Bagelcode a Rovio, už tento nový formát využívají. Bagelcode podle informací Facebooku zaznamenal 3,2x lepší výsledky v souvislosti s využitím reklamy v systému Android a 1,4x v systému iOS.
Facebook se tím snaží vyjít vstříc nejen uživatelům, ale hlavně vývojářům a marketérům. Tento nový reklamní formát má totiž ještě podpořit další novinka na poli cílení reklamy. Tak aby zadavatelé měli možnost se lépe zaměřit na hráče, kteří v on-line světe utrácejí skutečné peníze. Dostupná by novinka měla být v září.
Algoritmus novinky čerpá informace z předchozích nákupů uživatelů a zajímá ho třeba to, jak ochotní jsme například provádět drobné nákupy v rámci videoher - kolik utratíme za virtuální předměty či nejrůznější vylepšení postav. To jsou základní obchodní principy řady her, jejichž instalace je jinak zdarma.
Mobilní hry se na Facebooku těší nemalému zájmu, a tak není divu, že se největší sociální síť zaměřuje na jejich propagaci a chce jejich zadavatelům ještě přidat další možnost, jak specificky cílit na gamery trávící v tomto prostoru nadprůměrné množství času.
Tyto novinky mají být dostupné také na Instagramu a reklamní síti Audience Network. Část firem zapojených do testování si je přitom pochvaluje již nyní. Bylo tedy jen otázkou času, kdy se Facebook připojí a využije rozmachu této mobilní zábavy.
"Prudký růst segmentu mobilních aplikací představuje pro herní vývojáře opravdovou výzvu. Už jim nestačí jen vytvořit skvělou hru; musejí mít vhodnou strategii její propagace, aby si získali pozornost a věrnost klíčových hráčů," uvádí podle webu Adweek viceprezident Facebooku pro oblast digitální zábavy Rick Kelley.