Foto: Instagram
Instagram nejspíš brzy potěší milovníky nakupování, ale také obchodníky. Chystá novou samostatnou aplikaci, díky které bychom přes tuto stále populárnější síť mohli brouzdat nabídkou obchodů, prohlížet si jejich zboží a případně si přes aplikaci vybraný produkt přímo koupit.
Instagram využívá v současnosti kolem 25 milionů firem, přičemž z toho 2 miliony společností tam aktivně inzerují. Podle těchto čísel má Instagram obrovský nákupní potenciál a jak uvádí zdroj The Verge, je to velmi významný krok vstříc e-commerci, kde se může stát dokonce jedničkou. Tomu nahrávají už teď nákupní příspěvky a shopping tagy ve Stories.
Podle The Verge se nová aplikace bude jmenovat IG Shopping a umožní nám prohlížet si nabídku zboží u internetových obchodů a značek, které na Instagramu sledujeme. A samozřejmě na jednom místě vybrané produkty pohodlně nakoupit.
Zatím se ale neví, kdy se aplikace spustí.
"Čtyři z pěti uživatelů sledují na Instagramu alespoň jednu firmu. Vytvoření samostatné aplikace by společnosti umožnilo poskytnout skvělý domácí prostor pro stále oblíbenější aktivitu na Instagramu a současně rozšíření příležitostí pro větší zisky,“ uvádí The Verde.
A postupem času by Facebook mohl na Instagramu nabídnout pro obchodníky další užitečné nástroje.
Podobně jako spuštění aplikace IGTV pro nahrávání a přehrávání dlouhých videí představuje apka IG Shopping daší konkurenční krok Facebooku. Letos totiž svoji speciální nákupní sekci spustil také Snapchat.