Asi už není nikdo, kdo se zajímá o českou YouTube scénu a neznal by malého youtubera Mishu. Přestože to ještě není ani teenager, dokázal přimět neuvěřitelnou spoustu lidí, aby si ho všimli. Je to úspěch, anebo se stává jen terčem výsměchu?
Kanál Mishovy šílenosti se objevil poprvé před dvěma lety a ukazoval nám pouze dvě krátká videa, v nichž naprosto neznámý malý kluk imituje zastřelení banánem (ano, čtete to správně) a pomocí video efektů vybouchne.
Poprvé ale Misha vzbudil zájem zhruba před půl rokem, kdy nahrál Minecraft Song. Tohle video zasáhlo k dnešnímu dni téměř 4 miliony lidí, což je na nevídaně protivnou písničku velký úspěch. Další velkou vlnu zájmu způsobil Girlfriend TAG, u kterého se můžeme dodnes jen domnívat, zda byl myšlen vážně.
Kdy ale Misha opravdu překonal veškerá naše, a pravděpodobně i svá, očekávání, nastalo v momentě, když pustil do světa Pokemon GO song.
Nepochybně chytrý tah v období, ve kterém se tato hra těší obrovské popularitě, zajistil Mishovy neuvěřitelných 13 milionů zhlédnutí! Jeden z nejslavnějších yotuberů světa PewDiePie si totiž tohoto videa všimnul a zakomponoval ho do toho svého New Pokemon Go Game.
Jestli vám ke slávě nepomůže youtuber, který má na svém kanále téměr 50 milionů odběratelů, pak už asi nikdo. Misha si ale příležitost nenechává proklouznout mezi prsty a oznamuje svým fanouškům, že se proslavil po celém světě.
"Ten celosvětovej úspěch je fakt šílenej a fakt si vážim i zahraniční podpory..." Říká Misha a vysvětluje, že tento zahraniční zájem způsobil, že už nemůže natáčet na svůj kanál v češtině, protože by tomu, jeho slovy, nikdo nerozuměl... Malý youtuber tedy zakládá kanál pouze pro české fanoušky.
Otázkou ovšem je, jestli jde opravdu o úspěch, anebo ho brzy čeká velké zklamání. Zajímá nás váš názor.